background


jueves, 9 de febrero de 2012

La Llista

Añadir imagen

Tot plegat va començar amb una llista: La Llista (per ser exactes i perquè no dir-ho, una micona meticulosos morfològicament parlant).

El cas és que feia temps que la idea d’escriure un blog em rondava pel cap, ja tornarem després al tema de La Llista. Sóc de mena sensible, observadora i peco d’estar sempre ballant amb els meus pensaments: ara amunt; ara avall; ara una mitja volta; ara l’agafo d’aquí; ara d’allà... Bé, imagino que algú entendrà més o menys del que estic parlant. D’aquesta manera, la idea del blog i després d’unes quantes “ballaruques”, ha acabat per convèncer-me i he decidit tirar-la endavant.

He d’admetre que la meva inconsciència sobre el sacrifici que significa mantenir viu un “projecte” així, és el que m’ha portat fins aquí. Sense pretendre caure en el famós tòpic del que jo anomeno com “la justificació, excusació del no sé si escriuré de manera assídua", vaig decidir que durant un temps incorporaria a la meva bossa un nou complement (sí, un més!): una llibreteta. A partir d’aquell moment va començar a agafar forma el que ara he batejat com La Llista. I què és això de la famosa Llista? Digues-li una font d’inspiració; digues-li un matalàs per no quedar-me sense temes per escriure; digues-li com vulguis!

Però si més no, serà la meva petita excusa particular per intentar no deixar d’escriure.

6 comentarios:

  1. com m'agrada... com m'agrades!! i i tant que entenem allò de fer ballar els pensaments! =) en sabem una estona llarga!

    t'estimo petitona =)))!

    ResponderEliminar
  2. Molts ànims! A veure si això continua eeh que escrius molt bé :)

    ResponderEliminar
  3. Enhorabona Ester, tot és començar. Saps que t'estimo amb bogeria, oi??? No deixis mai d'escriure i... ens veiem avui al Collins per celebrar la inauguració d'aquest petit gran blog! Muak!

    ResponderEliminar
  4. No se com expresar l'alegría que em dona veure que agafes una nova ruta encara inmaculada i sense descubrir. Serà un plaer poder llegir-te.

    ResponderEliminar
  5. Yo también tengo una lista, tenía, mejor dicho... Llego ligeramente tarde, pero, bienvenida a este mundo :)

    P.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Moltes gràcies!!! :)) Jo també segueixo assíduament el teu blog, i haig de dir que m'encanta!

      Un petonet! ;)

      Eliminar